top of page

Kontaktné údaje

V prípade záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať telefonicky, emailom alebo prostredníctvom nášho kontaktného formulára.

Budeme sa tešiť na Váš záujem.

Vaša správa bola odoslaná. Ďakujeme.

Apartmány Valča

Lyžiarske stredisko Snowland

Valčianska dolina

Tel: +421 910 510 511

apartmanyvalca@gmail.com

• Instagram

Ako sa k nám dostanete?

​Keď dorazíte do strediska vo Valčianskej doline pokračujte rovno, smerom na Hotel Impozant, prejdite okolo neho (budete ho mať po ľavej strane) a pokračujte ďalej rovno popri jazere. Asi po 100m odbočíte vľavo na most, ktorý sa nachádza na konci jazera. Prejdete na druhý breh jazera a pokračujete rovno smerom naspäť do strediska. Na konci jazera uvidíte po pravej strane pod chatou drevené schody. Pri schodoch môžete šikmo parkovať. Počas letnej sezóny môžete pokračovať ďalej až po koniec asfaltovej cesty a následne odbočíte vpravo na štrkovú cestu. Na štrkovej ceste odbočíte opäť vpravo, hore kopcom cez zjazdovku prejdete až ku chate. Chata 1 sa nachádza po ľavej strane, Chata 2 po pravej strane viď. priložená mapka.

Berte prosím na vedomie, že chaty sa nachádzajú priamo pri zjazdovke a počas zimnej sezóny sa k ním nedá dostať autom. Prístup pešo je po schodoch od parkoviska pri jazere. Ako bonus ponúkame našim hosťom vývoz batožiny zdarma na snežnom skútri (v prípade priaznivých poveternostných podmienok). Počas letnej sezóny je prístup cez zjazdovku po kamenistej ceste. Prístupová cesta slúži len na vyloženie batožiny, autá sa parkujú pri jazere v blízkosti schodov ku chate.

Nakoľko sa v objekte nenachádza recepcia, kontaktujte nás prosím jeden až dva dni pred Vašim plánovaným príjazdom a dohodnite si presný čas ubytovania. Zároveň prosíme o dodržiavanie nasledovných časov príchodu a odchodu:

Nástup na ubytovanie je možný od 14:00 do 17:00.
Odchod z ubytovania je možný od 09:00 do 10:30.

V iných časoch je ubytovanie možné len po predchádzajúcej dohode.